Adamın kendisine hakaret yok, sadece bir konuda tartışırken "seni engelliyorum" "seninle ticaret de yapmam" yazan üyeler çıkıyor.
Tartışmadan kaçacaksın madem neden tartışmaya giriyorsun, sonra da trip atıyorsun.
Ticaretle falan ilgili olmayan off-topic konularda bile bunu yaşayabiliyorsunuz.
Engellersen engelle, ticaret de yapma. Zaten senin gibi çocukça davranan adamla ticarette de problem yaşanabilir.
Bu arada benim burada bulunma sebebim daha çok bilgi paylaşımı, en son ticari faaliyetim aylar önce olmuş, kendim bile hatırlamıyorum ne zamandı.
Çocuk gibi küsen üyeler
17
●518
- 12-04-2022, 20:31:40Merhaba isteyen istediğini engelleyebilir ama gerçekten ne dediğini bilmeyen karşıdakine nasıl ithamda bulunacağını bilmeyen çok üye var.. Sende engelle geç mesajlarını görme inanki en sağlıklısı böyle.. Kişi daha odasından dışarı çıkmamış 16-17 yaşında gelip burada abisi büyüğü yaşındaki insanlara diklenip klavyeden atar yapıyor.. Eskiden saygı vardı sevgi vardı şimdi neredeyse oda yok.. İyi forumlar
- 12-04-2022, 20:33:27Engellesin de tartışırken engelliyorum yazmak da ne oluyor? Tartışmaya giriyorsan karşındakinin sözünü hazmetmeyi, yanlış konuşuyorsa ona karşılık vermeyi de bileceksin. Bu olgunluğa erişememiş adamın tartışmada işi ne?onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2022, 20:34:23İşte mesele burada bu olgunluğa erişmemiş insanlar bu olgunluğa eriştiğini sanıyor..Turkic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2022, 20:35:27Fikire fikirle karşılık verilir. Burada siyasi konuda tartıştığım adamın bir problemi varsa ben de ona yardımcı olacağını düşündüğüm bir şeyler biliyorsam o insana cevap yazıyorum. Bunu yaparken de maddi bir karşılık beklemeden yapıyorum. Fikrimden rahatsız oluyorsa engelleyebilir de ama bunu tartışmada yazarak engellemek bence çocukça bir hareket.Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2022, 20:39:21bana diyorsun herhalde boş muhabbete gerek yok sözlerini sana iade ediyorum. ticaret yapacağımız kişiyi de kendimiz belirleyemiyoruz sanırım siz iyice alışmışsınız tek adam rejimine her şeyi tek taraflı görüyorsunuz sanırım.
https://prnt.sc/W0scz7uY-Vuo
konuyu biliyorsun