Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boş humanistlik yaptığın için engellemiştir.
Fikire fikirle karşılık verilir. Burada siyasi konuda tartıştığım adamın bir problemi varsa ben de ona yardımcı olacağını düşündüğüm bir şeyler biliyorsam o insana cevap yazıyorum. Bunu yaparken de maddi bir karşılık beklemeden yapıyorum. Fikrimden rahatsız oluyorsa engelleyebilir de ama bunu tartışmada yazarak engellemek bence çocukça bir hareket.