Merhaba isteyen istediğini engelleyebilir ama gerçekten ne dediğini bilmeyen karşıdakine nasıl ithamda bulunacağını bilmeyen çok üye var.. Sende engelle geç mesajlarını görme inanki en sağlıklısı böyle.. Kişi daha odasından dışarı çıkmamış 16-17 yaşında gelip burada abisi büyüğü yaşındaki insanlara diklenip klavyedej atar yapıyor.. Eskiden saygı varsı sevgi vardı şimdi neredeyse oda yok.. İyi forumlar
Engellesin de tartışırken engelliyorum yazmak da ne oluyor? Tartışmaya giriyorsan karşındakinin sözünü hazmetmeyi, yanlış konuşuyorsa ona karşılık vermeyi de bileceksin. Bu olgunluğa erişememiş adamın tartışmada işi ne?