Adamın kendisine hakaret yok, sadece bir konuda tartışırken "seni engelliyorum" "seninle ticaret de yapmam" yazan üyeler çıkıyor.
Tartışmadan kaçacaksın madem neden tartışmaya giriyorsun, sonra da trip atıyorsun.
Ticaretle falan ilgili olmayan off-topic konularda bile bunu yaşayabiliyorsunuz.
Engellersen engelle, ticaret de yapma. Zaten senin gibi çocukça davranan adamla ticarette de problem yaşanabilir.
Bu arada benim burada bulunma sebebim daha çok bilgi paylaşımı, en son ticari faaliyetim aylar önce olmuş, kendim bile hatırlamıyorum ne zamandı.