Engellesin de tartışırken engelliyorum yazmak da ne oluyor? Tartışmaya giriyorsan karşındakinin sözünü hazmetmeyi, yanlış konuşuyorsa ona karşılık vermeyi de bileceksin. Bu olgunluğa erişememiş adamın tartışmada işi ne?
İşte mesele burada bu olgunluğa erişmemiş insanlar bu olgunluğa eriştiğini sanıyor..