Turkic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Engellesin de tartışırken engelliyorum yazmak da ne oluyor? Tartışmaya giriyorsan karşındakinin sözünü hazmetmeyi, yanlış konuşuyorsa ona karşılık vermeyi de bileceksin. Bu olgunluğa erişememiş adamın tartışmada işi ne?
İşte mesele burada “ bu olgunluğa erişmemiş “ insanlar bu olgunluğa eriştiğini sanıyor..