• 30-01-2022, 18:25:09
    #1
    Çok çok aşırı basit bir iş olduğu için ben yaptım. Lütfen basit olduğunu düşündüğünüz işleri kendiniz yapın. Ya da emeğe saygı gösterip basit yorumunu yapmayın çok itici ve emeğe saygısızlık olduğunu düşünüyorum. Böyle konular açıldı defalarca ama insanlar bütçesi düşük diye basit diye diye milletin emeğini küçük görüyorlar.
  • 30-01-2022, 18:26:35
    #2
    Tam da yazdıklarınızı yazmak için girmiştim konuya 😄
  • 30-01-2022, 18:30:19
    #3
    Bu konu hakkında bir sorum var;
    Beyaz renkle bir yazı arka planına siyah renk istediğim bir tasarım işinde başlığa basit yazmam doğru olur mu? Bence olur, bu basit geyiği fazla abartılmadığı sürece kullanabilir diye düşünüyorum. Tabii sizin de fikirlerinizi almak isterim.
  • 30-01-2022, 18:32:40
    #4
    Güzelll! İyi bir yaklaşım sergilemişsiniz hocam, tebrik ederim. Bence de olması gereken bu aslında, en azından 'BASİT - FAZLA BASİT - ÇOK KOLAY - KOLAY' cümleleri 'ÜCRETE Tabii' devam eden bir içerikte kullanılmaması gereken saygı çerçevesi dışına çıkan itici kelimelerden ibaretler, lütfen kullanmayalım, kullandırmayalım...
  • 30-01-2022, 18:40:15
    #5
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu hakkında bir sorum var;
    Beyaz renkle bir yazı arka planına siyah renk istediğim bir tasarım işinde başlığa basit yazmam doğru olur mu? Bence olur, bu basit geyiği fazla abartılmadığı sürece kullanabilir diye düşünüyorum. Tabii sizin de fikirlerinizi almak isterim.
    Hocam kısa bir iş var dersiniz en kötü ihtimal. Ya da olayı anlatırsınız bütçeyi söylersiniz. ücretli yaptıracaksınız bütçe ve sorun söylenir basit veya değil zaten anlaşılır. Zaman yoksa demek ki basit değil veya nasıl yapılacağı bilinmiyorsa zaten basitliğine karar nasıl verilir ki zaten . ha vermişse bile kibarlık açısından bunu dile getirmemeli
  • 30-01-2022, 18:40:31
    #6
    Yeğenine yaptırsın.
  • 30-01-2022, 18:41:24
    #7
    Güzel bir noktaya değinmişsiniz, tebrik ederim. 🤝🙂 Yazılım işi vereceğini, basit iş olduğunu söylüyorlar. Belki de ücreti düşürmek için yapıyorlar. Aslında yazılımı daha çok kullanması basittir. Onu yazması basit değildir. Zaten kolaylaştırmak için yazılır, düzen altına almak için yazılır. Kolay olup olmadığını yazılımcı daha iyi bilir. Bir tuşa basarak yapılan bir işlemi kodlarla yazmak için 3 gün uğraştığımı hatırlarım. Basit olan buz dağının görünen kısmıdır. 👍🙂
    cinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen de yapması basit olsa da onu öğrenmesi zor ve zaman gerektiriyor. Bunu da hesap etmek gerekir
    Evet, hocam. Günümüzde insanlar her şeyin hazır olanını bekliyor. İnsanın iyi bildiği bir meslek de olsa bilmediği şeyler illaki olacaktır. 🙂
  • 30-01-2022, 18:44:12
    #8
    TrLara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeğenine yaptırsın.
    Ben açıkçası basit olduğunu düşündüğüm işleri kardeşime(7. sınıf) yaptırıyorum. Cebine harçlığını veriyorum. Ama ona bile basit demiyorum. Para ve işi söylüyorum kendi karar veriyor yapıp yapmayacağına
  • 30-01-2022, 18:46:27
    #9
    umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir noktaya değinmişsiniz, tebrik ederim. 🤝🙂 Yazılım işi vereceğini, basit iş olduğunu söylüyorlar. Belki de ücreti düşürmek için yapıyorlar. Aslında yazılımı daha çok kullanması basittir. Onu yazması basit değildir. Zaten kolaylaştırmak için yazılır, düzen altına almak için yazılır. Kolay olup olmadığını yazılımcı daha iyi bilir. Bir tuşa basarak yapılan bir işlemi kodlarla yazmak için 3 gün uğraştığımı hatırlarım. Basit olan buz dağının görünen kısmıdır. 👍🙂
    Bazen de yapması basit olsa da onu öğrenmesi zor ve zaman gerektiriyor. Bunu da hesap etmek gerekir