Çok çok aşırı basit bir iş var
9
●326
- 30-01-2022, 18:25:09Çok çok aşırı basit bir iş olduğu için ben yaptım. Lütfen basit olduğunu düşündüğünüz işleri kendiniz yapın. Ya da emeğe saygı gösterip basit yorumunu yapmayın çok itici ve emeğe saygısızlık olduğunu düşünüyorum. Böyle konular açıldı defalarca ama insanlar bütçesi düşük diye basit diye diye milletin emeğini küçük görüyorlar.
- 30-01-2022, 18:30:19Bu konu hakkında bir sorum var;
Beyaz renkle bir yazı arka planına siyah renk istediğim bir tasarım işinde başlığa basit yazmam doğru olur mu? Bence olur, bu basit geyiği fazla abartılmadığı sürece kullanabilir diye düşünüyorum. Tabii sizin de fikirlerinizi almak isterim. - 30-01-2022, 18:32:40Güzelll! İyi bir yaklaşım sergilemişsiniz hocam, tebrik ederim. Bence de olması gereken bu aslında, en azından 'BASİT - FAZLA BASİT - ÇOK KOLAY - KOLAY' cümleleri 'ÜCRETE Tabii' devam eden bir içerikte kullanılmaması gereken saygı çerçevesi dışına çıkan itici kelimelerden ibaretler, lütfen kullanmayalım, kullandırmayalım...
- 30-01-2022, 18:40:15Hocam kısa bir iş var dersiniz en kötü ihtimal. Ya da olayı anlatırsınız bütçeyi söylersiniz. ücretli yaptıracaksınız bütçe ve sorun söylenir basit veya değil zaten anlaşılır. Zaman yoksa demek ki basit değil veya nasıl yapılacağı bilinmiyorsa zaten basitliğine karar nasıl verilir ki zaten . ha vermişse bile kibarlık açısından bunu dile getirmemeliozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 18:41:24Güzel bir noktaya değinmişsiniz, tebrik ederim. 🤝🙂 Yazılım işi vereceğini, basit iş olduğunu söylüyorlar. Belki de ücreti düşürmek için yapıyorlar. Aslında yazılımı daha çok kullanması basittir. Onu yazması basit değildir. Zaten kolaylaştırmak için yazılır, düzen altına almak için yazılır. Kolay olup olmadığını yazılımcı daha iyi bilir. Bir tuşa basarak yapılan bir işlemi kodlarla yazmak için 3 gün uğraştığımı hatırlarım. Basit olan buz dağının görünen kısmıdır. 👍🙂
Evet, hocam. Günümüzde insanlar her şeyin hazır olanını bekliyor. İnsanın iyi bildiği bir meslek de olsa bilmediği şeyler illaki olacaktır. 🙂cinars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-01-2022, 18:44:12Ben açıkçası basit olduğunu düşündüğüm işleri kardeşime(7. sınıf) yaptırıyorum. Cebine harçlığını veriyorum. Ama ona bile basit demiyorum. Para ve işi söylüyorum kendi karar veriyor yapıp yapmayacağınaTrLara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 18:46:27Bazen de yapması basit olsa da onu öğrenmesi zor ve zaman gerektiriyor. Bunu da hesap etmek gerekirumityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle