umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir noktaya değinmişsiniz, tebrik ederim. 🤝🙂 Yazılım işi vereceğini, basit iş olduğunu söylüyorlar. Belki de ücreti düşürmek için yapıyorlar. Aslında yazılımı daha çok kullanması basittir. Onu yazması basit değildir. Zaten kolaylaştırmak için yazılır, düzen altına almak için yazılır. Kolay olup olmadığını yazılımcı daha iyi bilir. Bir tuşa basarak yapılan bir işlemi kodlarla yazmak için 3 gün uğraştığımı hatırlarım. Basit olan buz dağının görünen kısmıdır. 👍🙂
Bazen de yapması basit olsa da onu öğrenmesi zor ve zaman gerektiriyor. Bunu da hesap etmek gerekir