Çok çok aşırı basit bir iş olduğu için ben yaptım. Lütfen basit olduğunu düşündüğünüz işleri kendiniz yapın. Ya da emeğe saygı gösterip basit yorumunu yapmayın çok itici ve emeğe saygısızlık olduğunu düşünüyorum. Böyle konular açıldı defalarca ama insanlar bütçesi düşük diye basit diye diye milletin emeğini küçük görüyorlar.