Güzelll! İyi bir yaklaşım sergilemişsiniz hocam, tebrik ederim. Bence de olması gereken bu aslında, en azından 'BASİT - FAZLA BASİT - ÇOK KOLAY - KOLAY' cümleleri 'ÜCRETE Tabii' devam eden bir içerikte kullanılmaması gereken saygı çerçevesi dışına çıkan itici kelimelerden ibaretler, lütfen kullanmayalım, kullandırmayalım...