TrLara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeğenine yaptırsın.
Ben açıkçası basit olduğunu düşündüğüm işleri kardeşime(7. sınıf) yaptırıyorum. Cebine harçlığını veriyorum. Ama ona bile basit demiyorum. Para ve işi söylüyorum kendi karar veriyor yapıp yapmayacağına