• 22-08-2021, 14:14:10
    #19
    Platin üye
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir işi küçümsememek lazım
    Zamanımda benimde yaptığım işi küçümseyenler,Mayıs ayında e-book'um için sıraya girdi
    Seninle yakında çok ticaretimiz olacaktır.
  • 22-08-2021, 14:14:14
    #20
    mesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adım farklı olabilir bu gayet doğaldır yani garibinize gideni anlayamadım hesap bilgilerim öevcut sonuçta
    Kullanıcı adınız tabiki farklı olabilir ama adınız hüseyin nickiniz de mehmet ise bu şüphe uyandırır
  • 22-08-2021, 14:14:43
    #21
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adınız tabiki farklı olabilir ama adınız hüseyin nickiniz de mehmet ise bu şüphe uyandırır
    Değiştireceğim hocam kullanıcı adımı teşekkürler
  • 22-08-2021, 14:15:08
    #22
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninle yakında çok ticaretimiz olacaktır.
    Forumda çok sık karşılaşıyoruz,sence bu tesadüf mü? Hiç tanışmışlığımız da yok.
  • 22-08-2021, 14:15:09
    #23
    igtr.net
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda sözü geçen kişi benim ondan cevap vereyim.
    Usdt bozmak için konu açmıştım yazdınız. Bende hesaptaki adınız ile isminizin uyuşmadığını size önden gönderim yapmayacağımı söyledim. Ardından sinirlenerek olmayabilir bu benim seçimim , 3 tradesi olan insan mı söylüyor bunu dediğiniz için bende 1 tl lik ürünler satılarak 100 trade yapabilmenin kolay olduğunu belirttim.

    Sizin nasıl adınız ile nickinizin uyuşmaması sizin tercihinizse benimde sizinle ticaret yapmak istemiyor olmak tercihim ilginçsiniz gerçekten.
    Bu da haklı hocam 😊 kullanıcı adınız ve ödeme yapacağı uyuşmuyor yani ticaretini küçümsememiş sadece güven konusunda sorun yaşamış. Ben kendimde 700 ticaret almışım güvenmeyen olduğunda bir şey demiyom normal bir şey bence bu 😊 ticarettir ben herkesle yapmak istemem kırılmış olabilirsiniz ama herkes size güvenmek zorunda değil sizde herkese 😊 şimdi siz bana güvenmezseniz bu benim ticaretimle ilgilidir. Ticaret ile duygusallık ayrı olmalı hocam 😊
  • 22-08-2021, 14:16:44
    #24
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu da haklı hocam 😊 kullanıcı adınız ve ödeme yapacağı uyuşmuyor yani ticaretini küçümsememiş sadece güven konusunda sorun yaşamış. Ben kendimde 700 ticaret almışım güvenmeyen olduğunda bir şey demiyom normal bir şey bence bu 😊 ticarettir ben herkesle yapmak istemem kırılmış olabilirsiniz ama herkes size güvenmek zorunda değil sizde herkese 😊 şimdi siz bana güvenmezseniz bu benim ticaretimle ilgilidir. Ticaret ile duygusallık ayrı olmalı hocam 😊
    Sonunda olayı okuyup anlayan aklı başında bi yorum, teşekkürler konuyu okuduğunuz için.
  • 22-08-2021, 14:19:24
    #25
    geçen birisi konu açmıştı " benim 10 ticaretim var . toplan kazandığım para 15-20k . adamın 100 ticareti var ama benim kazandığım para kadar kazanmamış die . şimdi ilk benmi vercem yoksa omu die ? " . forumda var yani bu şekilde kişiler
  • 22-08-2021, 14:20:14
    #26
    Böyle her şeyi takmaya gerek yok ki ne olacak yahu senle ticaret yapmak istemeyebilir zorunluluk yok ki üslubunu beğenmemiştir ya da farklı bir şey günde 10 kişi yazıyodur atıyorum 5'i ticaret yapmıştır diğer 5 kişi için her gün konu açıp nasıl yapmazsanız denirse absürt kaçar
    Sebebini okudum bu arada bana haklı geldi yani
  • 22-08-2021, 14:22:10
    #27
    igtr.net
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonunda olayı okuyup anlayan aklı başında bi yorum, teşekkürler konuyu okuduğunuz için.
    Her zaman ticaret ayrı dostluk ayrıdır yani bazen geliyor 5 ticareti olan adama önden ödeme yapıyorum bazen geliyor 500 ticaretli adama konuşma tarzı yüzünden güvenemiyorsun 😊 bu kişilikle alakalı 😂 ama buna duygusallık katmak doğru değil ticareti yapan yapar yapmak istemeyen yapmaz😂 iki taraf ilede hiç ticaretim oldu mu bilmiyorum ama iki tarafıda tanımıyorum 😂 sadece bu çok doğal bir şey yani konuyu açan hocam kırılma hocam bunlar çok normal şeyler ticaret yapmadıysanız bile dost olarak kalabilirsiniz ben bir çok kişiyle hiç ticaretim olmadı ticaret için tanışmışımdır olmamıştır ama onunla dost kalmışızdır 😂