ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaptığım iş küçümsendi!
29
●1.488
- 22-08-2021, 14:14:14Kullanıcı adınız tabiki farklı olabilir ama adınız hüseyin nickiniz de mehmet ise bu şüphe uyandırırmesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2021, 14:14:43Değiştireceğim hocam kullanıcı adımı teşekkürlerAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2021, 14:15:08Forumda çok sık karşılaşıyoruz,sence bu tesadüf mü?Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç tanışmışlığımız da yok.
- 22-08-2021, 14:15:09Bu da haklı hocam 😊 kullanıcı adınız ve ödeme yapacağı uyuşmuyor yani ticaretini küçümsememiş sadece güven konusunda sorun yaşamış. Ben kendimde 700 ticaret almışım güvenmeyen olduğunda bir şey demiyom normal bir şey bence bu 😊 ticarettir ben herkesle yapmak istemem kırılmış olabilirsiniz ama herkes size güvenmek zorunda değil sizde herkese 😊 şimdi siz bana güvenmezseniz bu benim ticaretimle ilgilidir. Ticaret ile duygusallık ayrı olmalı hocam 😊ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2021, 14:16:44Sonunda olayı okuyup anlayan aklı başında bi yorum, teşekkürler konuyu okuduğunuz için.fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-08-2021, 14:19:24geçen birisi konu açmıştı " benim 10 ticaretim var . toplan kazandığım para 15-20k . adamın 100 ticareti var ama benim kazandığım para kadar kazanmamış die . şimdi ilk benmi vercem yoksa omu die ? " . forumda var yani bu şekilde kişiler
- 22-08-2021, 14:20:14Böyle her şeyi takmaya gerek yok ki ne olacak yahu senle ticaret yapmak istemeyebilir zorunluluk yok ki üslubunu beğenmemiştir ya da farklı bir şey günde 10 kişi yazıyodur atıyorum 5'i ticaret yapmıştır diğer 5 kişi için her gün konu açıp nasıl yapmazsanız denirse absürt kaçar

Sebebini okudum bu arada bana haklı geldi yani
- 22-08-2021, 14:22:10Her zaman ticaret ayrı dostluk ayrıdır yani bazen geliyor 5 ticareti olan adama önden ödeme yapıyorum bazen geliyor 500 ticaretli adama konuşma tarzı yüzünden güvenemiyorsun 😊 bu kişilikle alakalı 😂 ama buna duygusallık katmak doğru değil ticareti yapan yapar yapmak istemeyen yapmaz😂 iki taraf ilede hiç ticaretim oldu mu bilmiyorum ama iki tarafıda tanımıyorum 😂 sadece bu çok doğal bir şey yani konuyu açan hocam kırılma hocam bunlar çok normal şeyler ticaret yapmadıysanız bile dost olarak kalabilirsiniz ben bir çok kişiyle hiç ticaretim olmadı ticaret için tanışmışımdır olmamıştır ama onunla dost kalmışızdır 😂ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hiç tanışmışlığımız da yok.