• 22-08-2021, 14:10:50
    #10
    işte 1 tl 1 dolar olsa başımıza böyle şeyler gelmez
  • 22-08-2021, 14:11:12
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendine kendi gözünden bak boşver
  • 22-08-2021, 14:11:29
    #12
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda sözü geçen kişi benim ondan cevap vereyim.
    Usdt bozmak için konu açmıştım yazdınız. Bende hesaptaki adınız ile isminizin uyuşmadığını size önden gönderim yapmayacağımı söyledim. Ardından sinirlenerek olmayabilir bu benim seçimim , 3 tradesi olan insan mı söylüyor bunu dediğiniz için bende 1 tl lik ürünler satılarak 100 trade yapabilmenin kolay olduğunu belirttim.

    Sizin nasıl adınız ile nickinizin uyuşmaması sizin tercihinizse benimde sizinle ticaret yapmak istemiyor olmak tercihim ilginçsiniz gerçekten.
    1 tllik maillerden binlerce satmış olmama diyecek laf bulabileceğinizi sanmıyorum
  • 22-08-2021, 14:11:43
    #13
    Hocam bir de şöyle düşünün. Senelerdir bir kurumda çalışıyorsunuz. Sizden bir web tabanlı uygulama isteniyor. Ekip olarak çalışıyorsunuz (ki uygulama çok komplike), uygulama bittikten sonra da size şu söyleniyor "ya ne olcak 2 tık tık yapıyorsunuz, götürüyorsunuz parayı".
    Herkes kendi işinin önemli olduğunu sanıyor. Aslında herkesin yaptığı iş önemlidir...
  • 22-08-2021, 14:12:24
    #14
    Kullanıcı adım farklı olabilir bu gayet doğaldır yani garibinize gideni anlayamadım hesap bilgilerim öevcut sonuçta
  • 22-08-2021, 14:13:30
    #15
    mesuthakanbkt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 tllik maillerden binlerce satmış olmama diyecek laf bulabileceğinizi sanmıyorum
    Dostum çocuk gibi gelmişsin buraya konu açmışsıj neyin ıspatındasın Seninle işlem yapmamamın doğru karar olduğunu bir kere daha gösterdin zaten. Hadi iyi forumlar.
  • 22-08-2021, 14:13:31
    #16
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir de şöyle düşünün. Senelerdir bir kurumda çalışıyorsunuz. Sizden bir web tabanlı uygulama isteniyor. Ekip olarak çalışıyorsunuz (ki uygulama çok komplike), uygulama bittikten sonra da size şu söyleniyor "ya ne olcak 2 tık tık yapıyorsunuz, götürüyorsunuz parayı".
    Herkes kendi işinin önemli olduğunu sanıyor. Aslında herkesin yaptığı iş önemlidir...
    Kesinlikle hocam saygı kavramı bazılarında yok maalesef
  • 22-08-2021, 14:13:40
    #17
    Herkes kendine yakışanı yapar hocam. Dert etme
  • 22-08-2021, 14:14:09
    #18
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum çocuk gibi gelmişsin buraya konu açmışsıj neyin ıspatındasın Seninle işlem yapmamamın doğru karar olduğunu bir kere daha gösterdin zaten. Hadi iyi forumlar.
    Sizi şu an kaliye aldığımı sanmıyorum hocam bi derdimi dostlara anlattım siz neden bu kadar zorlandınız ki