ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda sözü geçen kişi benim ondan cevap vereyim.
Usdt bozmak için konu açmıştım yazdınız. Bende hesaptaki adınız ile isminizin uyuşmadığını size önden gönderim yapmayacağımı söyledim. Ardından sinirlenerek olmayabilir bu benim seçimim , 3 tradesi olan insan mı söylüyor bunu dediğiniz için bende 1 tl lik ürünler satılarak 100 trade yapabilmenin kolay olduğunu belirttim.

Sizin nasıl adınız ile nickinizin uyuşmaması sizin tercihinizse benimde sizinle ticaret yapmak istemiyor olmak tercihim ilginçsiniz gerçekten.
1 tllik maillerden binlerce satmış olmama diyecek laf bulabileceğinizi sanmıyorum