BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir de şöyle düşünün. Senelerdir bir kurumda çalışıyorsunuz. Sizden bir web tabanlı uygulama isteniyor. Ekip olarak çalışıyorsunuz (ki uygulama çok komplike), uygulama bittikten sonra da size şu söyleniyor "ya ne olcak 2 tık tık yapıyorsunuz, götürüyorsunuz parayı".
Herkes kendi işinin önemli olduğunu sanıyor. Aslında herkesin yaptığı iş önemlidir...
Kesinlikle hocam saygı kavramı bazılarında yok maalesef