Konuda sözü geçen kişi benim ondan cevap vereyim.
Usdt bozmak için konu açmıştım yazdınız. Bende hesaptaki adınız ile isminizin uyuşmadığını size önden gönderim yapmayacağımı söyledim. Ardından sinirlenerek olmayabilir bu benim seçimim , 3 tradesi olan insan mı söylüyor bunu dediğiniz için bende 1 tl lik ürünler satılarak 100 trade yapabilmenin kolay olduğunu belirttim.
Sizin nasıl adınız ile nickinizin uyuşmaması sizin tercihinizse benimde sizinle ticaret yapmak istemiyor olmak tercihim ilginçsiniz gerçekten.
Bu da haklı hocam 😊 kullanıcı adınız ve ödeme yapacağı uyuşmuyor yani ticaretini küçümsememiş sadece güven konusunda sorun yaşamış. Ben kendimde 700 ticaret almışım güvenmeyen olduğunda bir şey demiyom normal bir şey bence bu 😊 ticarettir ben herkesle yapmak istemem kırılmış olabilirsiniz ama herkes size güvenmek zorunda değil sizde herkese 😊 şimdi siz bana güvenmezseniz bu benim ticaretimle ilgilidir. Ticaret ile duygusallık ayrı olmalı hocam 😊