Sonunda olayı okuyup anlayan aklı başında bi yorum, teşekkürler konuyu okuduğunuz için.
Her zaman ticaret ayrı dostluk ayrıdır yani bazen geliyor 5 ticareti olan adama önden ödeme yapıyorum bazen geliyor 500 ticaretli adama konuşma tarzı yüzünden güvenemiyorsun 😊 bu kişilikle alakalı 😂 ama buna duygusallık katmak doğru değil ticareti yapan yapar yapmak istemeyen yapmaz😂 iki taraf ilede hiç ticaretim oldu mu bilmiyorum ama iki tarafıda tanımıyorum 😂 sadece bu çok doğal bir şey yani konuyu açan hocam kırılma hocam bunlar çok normal şeyler ticaret yapmadıysanız bile dost olarak kalabilirsiniz ben bir çok kişiyle hiç ticaretim olmadı ticaret için tanışmışımdır olmamıştır ama onunla dost kalmışızdır 😂