geçen birisi konu açmıştı " benim 10 ticaretim var . toplan kazandığım para 15-20k . adamın 100 ticareti var ama benim kazandığım para kadar kazanmamış die . şimdi ilk benmi vercem yoksa omu die ? " . forumda var yani bu şekilde kişiler