• 15-08-2021, 22:30:29
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Almanya'da yaşıyorum. Koskoca Berlin'de yollar bomboş. Herkesin altında fakirlikten dolayı bisiklet var. Koskoca Devlet başkanı Merkel bile yanında koruma olmadan bisikletle dolaşıyor. Ülkenizin değerini bilin. Türkiye cennet.
    Dalgamı geçtin yada gerçekten içinden geçeni mi dışa vurdun bilmiyorum. Ama merkelin bisiklete binmesi, yanında koruma olmaması yokluk ile alakası olmayan bir durum. Farkında mısın bilmiyorum ama Avrupa'da refah düzeyi en yüksek olan bir ülkeden bahsediyorsunuz.
  • 15-08-2021, 22:31:11
    #11
    Bu konu halis mi?
  • 15-08-2021, 22:31:38
    #12
    Rayna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalgamı geçtin yada gerçekten içinden geçeni mi dışa vurdun bilmiyorum. Ama merkelin bisiklete binmesi, yanında koruma olmaması yokluk ile alakası olmayan bir durum. Farkında mısın bilmiyorum ama Avrupa'da refah düzeyi en yüksek olan bir ülkeden bahsediyorsunuz.
    2 kere temiz havayı çekince böyle yapıyor yapacak bir şey yok aramıza kabül edicez bu arkadaşımızı
  • 15-08-2021, 22:36:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Almanya nasil bizi kiskanmasin yakinda muhtarlarimiz bile zirhli mercedese binecek az kaldi dusunun corona belasi gibi bir donemde bile almanyayi yoneten ablamiz tam 900 milyar euro fazla para kazandirdi koskoca memlekete dusunebiliyormusunuz corona belasi gibi bir donemde dusunsenize bizim memleketimizin 900 milyar euro fazla verdigini ? Orayi yikarlar bakin orayi balyozla vesaire degil tamamen cem yilmazinda imaa ettigi gibi yikarlar ...... cok ilginctirki bu ablamiz apartman dairesinde yasiyor ve bence hic kafasi calismiyor seytana uydum tanri beni affetsin deyip insan biraz para cukkalar bu batili yoneticilerin kafalari bence hic calismiyor gelsinler memleketimizde gorsunler onlari bi egitelim
  • 15-08-2021, 22:37:30
    #14
    Maxigeyikmiş yoksa… 😂
  • 15-08-2021, 22:48:10
    #15
    Gidecek baska bir vatan olmadigini bildigi halde defalarca şaka maksadi tasimis olsa bile bu tarz icerikler oldukca uzucu. Gidip almanyada yasayin diyesim var ama gidip yasamazsiniz. Hukumeti hic sevmiyor olsamda bu espirilerin dozu çok fazla.

    Türkler diye bagrimiza bastigimiz kibris halki bile turk dusmani mesela bugun magusanin kurtulusu fakat kutlamalarda biz Turklere bir tesekkur bile yok denecek kadar az.(is gezisi geregi oradayim.) Vatanin kiymetini bilin.

    Mobil yazim.
  • 15-08-2021, 23:10:25
    #16
    Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gidecek baska bir vatan olmadigini bildigi halde defalarca şaka maksadi tasimis olsa bile bu tarz icerikler oldukca uzucu. Gidip almanyada yasayin diyesim var ama gidip yasamazsiniz. Hukumeti hic sevmiyor olsamda bu espirilerin dozu çok fazla.

    Türkler diye bagrimiza bastigimiz kibris halki bile turk dusmani mesela bugun magusanin kurtulusu fakat kutlamalarda biz Turklere bir tesekkur bile yok denecek kadar az.(is gezisi geregi oradayim.) Vatanin kiymetini bilin.

    Mobil yazim.
    İmkanım olsa 1 dakika durmam hocam burda. Üstüne para veririm imkanım olsa. Coğrafya kederdir
  • 16-08-2021, 02:28:48
    #17
    Bu gençler de internette her gördüklerine inanıyorlar . Yine bir gün pisikletliyiz ne pisikleti el arabası, Merkel solda ben sağda .
    Seçim zamanı : Show must go on (Bütün dünyada 😂. )
    Size bir tavsiye gelmeyin Türkiye'ye, bu saflıkta insan kalmadı, harcanırsınız 😏
    https://www.ensonhaber.com/amp/gunde...-koruma-ordusu
  • 16-08-2021, 03:24:39
    #18
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gençler de internette her gördüklerine inanıyorlar . Yine bir gün pisikletliyiz ne pisikleti el arabası, Merkel solda ben sağda .
    Seçim zamanı : Show must go on (Bütün dünyada 😂. )
    Size bir tavsiye gelmeyin Türkiye'ye, bu saflıkta insan kalmadı, harcanırsınız 😏
    https://www.ensonhaber.com/amp/gunde...-koruma-ordusu
    Profilinizdeki Osmanlı torunu yazısından sonra malum kişi olduğunuzu anladım ve yorumuzu okumadım. Hayırlı geceler.
    • dev
    • Browland
    dev ve Browland bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.