Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Almanya'da yaşıyorum. Koskoca Berlin'de yollar bomboş. Herkesin altında fakirlikten dolayı bisiklet var. Koskoca Devlet başkanı Merkel bile yanında koruma olmadan bisikletle dolaşıyor. Ülkenizin değerini bilin. Türkiye cennet.
Dalgamı geçtin yada gerçekten içinden geçeni mi dışa vurdun bilmiyorum. Ama merkelin bisiklete binmesi, yanında koruma olmaması yokluk ile alakası olmayan bir durum. Farkında mısın bilmiyorum ama Avrupa'da refah düzeyi en yüksek olan bir ülkeden bahsediyorsunuz.