Gidecek baska bir vatan olmadigini bildigi halde defalarca şaka maksadi tasimis olsa bile bu tarz icerikler oldukca uzucu. Gidip almanyada yasayin diyesim var ama gidip yasamazsiniz. Hukumeti hic sevmiyor olsamda bu espirilerin dozu çok fazla.
Türkler diye bagrimiza bastigimiz kibris halki bile turk dusmani mesela bugun magusanin kurtulusu fakat kutlamalarda biz Turklere bir tesekkur bile yok denecek kadar az.(is gezisi geregi oradayim.) Vatanin kiymetini bilin.
Mobil yazim.
İmkanım olsa 1 dakika durmam hocam burda. Üstüne para veririm imkanım olsa. Coğrafya kederdir