Dalgamı geçtin yada gerçekten içinden geçeni mi dışa vurdun bilmiyorum. Ama merkelin bisiklete binmesi, yanında koruma olmaması yokluk ile alakası olmayan bir durum. Farkında mısın bilmiyorum ama Avrupa'da refah düzeyi en yüksek olan bir ülkeden bahsediyorsunuz.
2 kere temiz havayı çekince böyle yapıyor

yapacak bir şey yok

aramıza kabül edicez

bu arkadaşımızı