Databir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Almanya'da durum vahim
20
●662
- 16-08-2021, 03:33:41Sadece ve sadece "belki" ümidi ile gitmiyorum. Vatanımı, doğduğum yeri ve bu toprakları seviyorum. Bu tarz esprilerin yapılmasının sorumlusu, espriyi yapanlar değil her fırsatta "Avrupa bizi kıskanıyor", "Avrupa'da ekonomide birinciyiz" gibi terimleri sıklıkla kullananlardır diye düşünüyorum.