fikir şu: bir program yazacağım kotasız adsl kullananlar yükliycek pc kullanmadıkları zaman veya pc başında değilken veya bilerek açık bırakçaklar program uluslarası güvenilir sitelerden download yapacak büyük boyutlu dosyaları indirme bittikten sonra dosyayı silcek tekrar indircek başka başka dosyalar

10 bin kişi yüklese tahminim telekomun anası ağlar

ne dersiniz değermi yapmaya