• 19-12-2008, 02:07:25
    #55
    aslında aklıma bi fikir geldi telekomu ipnelik olsun diye sömürmek için nasılsa onlarca yıldır o sömüyoro bizi kazıklıyor

    fikir şu: bir program yazacağım kotasız adsl kullananlar yükliycek pc kullanmadıkları zaman veya pc başında değilken veya bilerek açık bırakçaklar program uluslarası güvenilir sitelerden download yapacak büyük boyutlu dosyaları indirme bittikten sonra dosyayı silcek tekrar indircek başka başka dosyalar
    10 bin kişi yüklese tahminim telekomun anası ağlar
    ne dersiniz değermi yapmaya
  • 19-12-2008, 03:42:36
    #56


    buda benimki
  • 19-12-2008, 04:28:00
    #57
    bi ara adsl 4mbit bağlıyken 370 küsür GB yapmıştım. rapid premium vardı, çizgi film indiriyordum