aslında aklıma bi fikir geldi telekomu ipnelik olsun diye sömürmek için nasılsa onlarca yıldır o sömüyoro bizi kazıklıyor

fikir şu: bir program yazacağım kotasız adsl kullananlar yükliycek pc kullanmadıkları zaman veya pc başında değilken veya bilerek açık bırakçaklar program uluslarası güvenilir sitelerden download yapacak büyük boyutlu dosyaları indirme bittikten sonra dosyayı silcek tekrar indircek başka başka dosyalar
10 bin kişi yüklese tahminim telekomun anası ağlar
ne dersiniz değermi yapmaya