• 05-12-2008, 22:15:00
    #37
    Kotalı Adsl kullanıyorum 8 gb felan oluyor :S her ay 52 felan oduyorum bağlantı pederin üstüne olmasa gececem sınırsıza ama üşeniyor adamcağız Telekoma gitmeye
  • 05-12-2008, 22:24:26
    #38
    1mbps ile maksimum 127 gb yapabildim. daha fazlası için sabah akşam açık bırakmam lazım sanırım bilgisayarı
  • 05-12-2008, 22:25:10
    #39
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah ah bende kota olmıyacaktı.
    sen önce cafelerden kurtul
  • 05-12-2008, 22:43:13
    #40
    Üyeliği durduruldu
    ah bizde kota olmasa
  • 05-12-2008, 22:56:39
    #41
    bendede kota felan yok ama hard disk lazım pcde yer kalmadı
  • 06-12-2008, 02:35:59
    #42
    Üyeliği durduruldu
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde Olsam Aklınızı Alırdım
    Aylık Download 500GB Fazla (Öyleki Bazen Netim 1-2 Gün Kesiliyor bence Türktelekom Kasıtlı Yapıyor )
    Upload İse Uçuyor Zaten e Malum Nede Olsa Bu Sektör Böyle
    abi napıyon ya
    senin yüzünden bu fiyatlar düşmüyo galiba
    ttnetin %20 sini sen mi kullanıyon nedir
  • 07-12-2008, 08:28:21
    #43
    Utandım Her ay 4 gb limiti aşmama rağmen utandım
  • 07-12-2008, 16:08:28
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    çalışmaya başladıktan sonra veriler %300 düştü
  • 07-12-2008, 16:21:07
    #45
    Üyeliği durduruldu
    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde Olsam Aklınızı Alırdım
    Aylık Download 500GB Fazla (Öyleki Bazen Netim 1-2 Gün Kesiliyor bence Türktelekom Kasıtlı Yapıyor )
    Upload İse Uçuyor Zaten e Malum Nede Olsa Bu Sektör Böyle
    vay maşallah nazar değmesin