• 04-12-2008, 03:06:35
    #28


    buymuş
  • 04-12-2008, 04:19:46
    #29
    koyacaktım utandım 6 gb
  • 04-12-2008, 12:31:02
    #30
    Ah ah bende kota olmıyacaktı.
  • 04-12-2008, 18:10:01
    #31
    Ben dükkanda kalıyorum kota yok huzurluyum 100 gbı geçiyorumdur heralde.

    Ayda 2-3 defa evde kalıyorum birşey indirmeye korkuyorum
  • 04-12-2008, 18:44:57
    #32
    Üyeliği durduruldu
    bazılarınız abartmışsınız ha.
  • 05-12-2008, 13:04:33
    #33
    Ali21 helal olsun rekor sende galiba
  • 05-12-2008, 13:05:24
    #34
    WebEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah ah bende kota olmıyacaktı.
    benim rekorum 22 gb ile geçen ay
  • 05-12-2008, 15:32:47
    #35
    Üyeliği durduruldu
    120 - 140 gb arası gezer. Pc hiç kapanmaz geceleri Film iner gündüzleri ben nette gezerim.. 5 ayda yaklaşık 300 Film indirdim izledim
  • 05-12-2008, 21:53:03
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Neyse bende internetin vergileri düşünce geçerim heralde sınırsıza o zaman Kapışırık