Adsl Kota Resimleri - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsl Kota Resimleri
56
●
1.799
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Adsl Kota Resimleri
1
2
3
4
5
6
7
04-12-2008, 03:06:35
#28
teknohaberci
buymuş
04-12-2008, 04:19:46
#29
SyhByz
koyacaktım utandım 6 gb
04-12-2008, 12:31:02
#30
WebEngineer
Ah ah bende kota olmıyacaktı.
04-12-2008, 18:10:01
#31
BarCode
Ben dükkanda kalıyorum kota yok huzurluyum
100 gbı geçiyorumdur heralde.
Ayda 2-3 defa evde kalıyorum birşey indirmeye korkuyorum
04-12-2008, 18:44:57
#32
spider58
Üyeliği durduruldu
bazılarınız abartmışsınız ha.
05-12-2008, 13:04:33
#33
schreck
Ali21 helal olsun rekor sende galiba
05-12-2008, 13:05:24
#34
schreck
WebEngineer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ah ah bende kota olmıyacaktı.
benim rekorum 22 gb ile geçen ay
05-12-2008, 15:32:47
#35
pLive
Üyeliği durduruldu
120 - 140 gb arası gezer. Pc hiç kapanmaz geceleri Film iner gündüzleri ben nette gezerim.. 5 ayda yaklaşık 300 Film indirdim izledim
05-12-2008, 21:53:03
#36
By_MEM0
Üyeliği durduruldu
Neyse bende internetin vergileri düşünce geçerim heralde sınırsıza o zaman Kapışırık
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler