Konu
Adsl Kota Resimleri
04-12-2008, 18:10:01
#31
BarCode
Ben dükkanda kalıyorum kota yok huzurluyum
100 gbı geçiyorumdur heralde.
Ayda 2-3 defa evde kalıyorum birşey indirmeye korkuyorum