Adsl Kota Resimleri - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsl Kota Resimleri
56
●
1.799
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Adsl Kota Resimleri
1
2
3
4
5
6
Son
02-12-2008, 21:13:57
#1
horoz-2020
Rekor kimde acaba
not:lütfen işi abartıp photoshop ile koymayın.
02-12-2008, 21:19:45
#2
KMLGRLR
Maşalah . 4 GB kota kullanıyoruz şurda . Modemine nazar değer bak .
02-12-2008, 21:21:53
#3
TaGo
Geçen ay 29 gb olmuş
eskiden 30-35 olmuştu sanırım bağlantı biraz daha iyi olsa downloadın dibine vurmayı biliriz ama bu bağlantıyla bu kadar.
02-12-2008, 21:24:40
#4
horoz-2020
arkadaşlar lütfen resimli koyarmısınız
02-12-2008, 21:27:47
#5
Ali21
Üyeliği durduruldu
02-12-2008, 21:31:31
#6
Lvp
02-12-2008, 21:38:10
#7
infratime
Üyeliği durduruldu
bağlantı hızım 20 mbit olsun. 500 ü bile vururum
1 mbit ne yapabilirsin ki en fazla 40 gb yapabiliyorum
02-12-2008, 21:43:24
#8
horoz-2020
Lvp müdür ne yapıyon o kadar
02-12-2008, 21:45:22
#9
kskleee38
buda benim çizelge
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler