• 02-12-2008, 21:13:57
    #1
    Rekor kimde acaba
    not:lütfen işi abartıp photoshop ile koymayın.
  • 02-12-2008, 21:19:45
    #2
    Maşalah . 4 GB kota kullanıyoruz şurda . Modemine nazar değer bak .
  • 02-12-2008, 21:21:53
    #3
    Geçen ay 29 gb olmuş eskiden 30-35 olmuştu sanırım bağlantı biraz daha iyi olsa downloadın dibine vurmayı biliriz ama bu bağlantıyla bu kadar.
  • 02-12-2008, 21:24:40
    #4
    arkadaşlar lütfen resimli koyarmısınız
  • 02-12-2008, 21:27:47
    #5
    Üyeliği durduruldu

  • 02-12-2008, 21:31:31
    #6
  • 02-12-2008, 21:38:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bağlantı hızım 20 mbit olsun. 500 ü bile vururum

    1 mbit ne yapabilirsin ki en fazla 40 gb yapabiliyorum
  • 02-12-2008, 21:43:24
    #8
    Lvp müdür ne yapıyon o kadar
  • 02-12-2008, 21:45:22
    #9
    buda benim çizelge