• 14-10-2020, 06:35:14
    #10
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korona yuzunden bu yil sadece doktor sorunlariyla ugrastim daha tam hepsine gitmedim 🙄
    Ben korona olsamda umrumda değil o derece hayattan umudu kestim.Yaşadığım her an sağlık sorunları çekiyorum.Koronadan o yüzden korkmuyorum.
  • 14-10-2020, 06:41:13
    #11
    yilmazsocial.com
    english adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben korona olsamda umrumda değil o derece hayattan umudu kestim.yaşadığım her an sağlık sorunları çekiyorum.koronadan o yüzden korkmuyorum.
  • 14-10-2020, 06:49:49
    #12
    Viyanaya gitmek tekrardan
  • 14-10-2020, 06:56:23
    #13
    Allah
    Sağlık
    Para
    Afiyet
    Versin
    Amin

    Ankaralı arkadaşların gözü yaşlı
  • 14-10-2020, 09:22:48
    #14
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben korona olsamda umrumda değil o derece hayattan umudu kestim.Yaşadığım her an sağlık sorunları çekiyorum.Koronadan o yüzden korkmuyorum.
    yok bende korona degil 😁 sadece ne sorun varsa bu yil cikti. Bendede biraz umut kesintisi var direniyoruz
  • 14-10-2020, 09:24:09
    #15
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok bende korona degil 😁 sadece ne sorun varsa bu yil cikti. Bendede biraz umut kesintisi var direniyoruz
    Umutlar elbet yeşerir merak etme hocam.Birgün gelir bakmışsın umutlar çiçek açmış
  • 14-10-2020, 11:09:26
    #16
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umutlar elbet yeşerir merak etme hocam.Birgün gelir bakmışsın umutlar çiçek açmış
    İNŞALLAH sende de çiçek açar )
  • 14-10-2020, 11:12:19
    #17
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İNŞALLAH sende de çiçek açar )
    Herkeste açar inşallah.Dünya çiçekle böcekle dolar