MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok bende korona degil 😁 sadece ne sorun varsa bu yil cikti. Bendede biraz umut kesintisi var direniyoruz
Umutlar elbet yeşerir merak etme hocam.Birgün gelir bakmışsın umutlar çiçek açmış