English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben korona olsamda umrumda değil o derece hayattan umudu kestim.Yaşadığım her an sağlık sorunları çekiyorum.Koronadan o yüzden korkmuyorum.
yok bende korona degil 😁 sadece ne sorun varsa bu yil cikti. Bendede biraz umut kesintisi var direniyoruz