MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korona yuzunden bu yil sadece doktor sorunlariyla ugrastim daha tam hepsine gitmedim 🙄
Ben korona olsamda umrumda değil o derece hayattan umudu kestim.Yaşadığım her an sağlık sorunları çekiyorum.Koronadan o yüzden korkmuyorum.