R10 da olalı 12 yıl 8 ay olmuş , Bu zamana kadar birçok kişi ile tanıştım , Bir çok deneyimim oldu , tecrübe edindiğim konular oldu . Haliyle insan yıllar geçtikçe gelişiyor ve daha iyi , daha bilgili bir hale geliyor.
R10'da başlı başına bir Aile gibi ,
Gelin tüm samimiyetimizle , doğru , dürüst , ve iyi niyetimizle arada herhangi bir kötü düşünce olmadan tanışalım .
Birbirimizin bilgisinden , tecrübesinden faydalanalım , birbirimize yardımcı olalım.
Hiç bir web master platformunda olmayan birşeyi yapalım .
Birbirimizi tanıyalım , vede bu platformda birbirini tanımayan kimse kalmasın .
profesyonel olarak çalışanlar "Linkedin" profillerini yazabilirler ,
bu platformdan arkadaşlık isteği gönderebilirler..
Benim linkedim profilim : https://tr.linkedin.com/in/onurhasoz
yorumlarınızı bekliyorum .
saygılarımla
Gelin Tanışalım ...
10
●269
- 26-06-2020, 16:20:54Yaklaşık 8 yıldır buradayım. Maddi kazanç için deÄŸil tamamen ortamın kalitesi için buradayım. Forum kültürünü çok seviyorum ve seviyeli olarak ÅŸuan ülkemizde sadece burası kaldı diyebilirim. MesleÄŸim psikologluk. Üniversitenin ilk yıllarında buraya katılmıştım neden katıldığımı bile hatırlamıyorum ancak iyi ki buradayım. Benimde linkedin hesabım aÅŸağıda 😊
https://www.linkedin.com/in/farukcesur - 26-06-2020, 16:23:06paylaşım için teşekkürleralfonzofaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım daha çok paylaşım olur ...
- 26-06-2020, 16:28:094 yıl olacak gireli buraya. Bugüne kadar pek çok iş yapsam da kaliteli yapayım pahalı satsam da alıcısı olur mantığım yüzünden düzenli ve sürekli bir gelir elde edemesem de R10 benim için önemli bir platform. LinkedIn profilim de aşağıda

https://www.linkedin.com/in/furkan-h...Ÿlu-535b1b177/ - 26-06-2020, 16:58:10Merhaba abiler. Ben de Üniversite öğrencisi bir gencim. Veri Bilimi, Makine Öğrenmesi, Derin Öğrenme ve Yapay Zeka konularına ilgi duyan, Python üzerinde 1.5 yıldır veri analizleri yapan kardeÅŸinizim. Hepinize linkedin üzerinden istek attım. Buraya girmemin amacı da ek gelir olarak aileme yük olmamaktı. İyi ki sizin gibi insanlar var.
Linkedin hesabım:
https://www.linkedin.com/in/taner-sekmen-1117b7193/ - 27-06-2020, 15:13:09zembla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Estafurullah bu konu hepimizin konusu , izin almaya gerek yok ...... - 04-07-2020, 21:00:24Konuyu biraz çeşitlendirelim , ülkemizde girişimcilik hakkında gelişmeleri nasıl buluyorsunuz ?
Arıkovanı yada bankaların yada diğer özel firmaların oluşturmuş olduğu girişimcilik platformları hakkında düşünceniz nedir ?
sizin bir sorunu çözmek için program yada fikri projeniz oldumu ?
Ülkemizde girişimciye gösterilen etki / tepki nedir ?
yorumlarınızı bekliyorum .
umarım daha çok paylaşım olur ...