R10 da olalı 12 yıl 8 ay olmuş , Bu zamana kadar birçok kişi ile tanıştım , Bir çok deneyimim oldu , tecrübe edindiğim konular oldu . Haliyle insan yıllar geçtikçe gelişiyor ve daha iyi , daha bilgili bir hale geliyor.
R10'da başlı başına bir Aile gibi ,
Gelin tüm samimiyetimizle , doğru , dürüst , ve iyi niyetimizle arada herhangi bir kötü düşünce olmadan tanışalım .
Birbirimizin bilgisinden , tecrübesinden faydalanalım , birbirimize yardımcı olalım.
Hiç bir web master platformunda olmayan birşeyi yapalım .
Birbirimizi tanıyalım , vede bu platformda birbirini tanımayan kimse kalmasın .
profesyonel olarak çalışanlar "Linkedin" profillerini yazabilirler ,
bu platformdan arkadaşlık isteği gönderebilirler..
Benim linkedim profilim :
https://tr.linkedin.com/in/onurhasoz
yorumlarınızı bekliyorum .
saygılarımla