R10 da olalı 12 yıl 8 ay olmuş , Bu zamana kadar birçok kişi ile tanıştım , Bir çok deneyimim oldu , tecrübe edindiğim konular oldu . Haliyle insan yıllar geçtikçe gelişiyor ve daha iyi , daha bilgili bir hale geliyor.

R10'da başlı başına bir Aile gibi ,

Gelin tüm samimiyetimizle , doğru , dürüst , ve iyi niyetimizle arada herhangi bir kötü düşünce olmadan tanışalım .

Birbirimizin bilgisinden , tecrübesinden faydalanalım , birbirimize yardımcı olalım.

Hiç bir web master platformunda olmayan birşeyi yapalım .

Birbirimizi tanıyalım , vede bu platformda birbirini tanımayan kimse kalmasın .

profesyonel olarak çalışanlar "Linkedin" profillerini yazabilirler ,

bu platformdan arkadaşlık isteği gönderebilirler..

Benim linkedim profilim : https://tr.linkedin.com/in/onurhasoz

yorumlarınızı bekliyorum .

saygılarımla