4 yıl olacak gireli buraya. Bugüne kadar pek çok iş yapsam da kaliteli yapayım pahalı satsam da alıcısı olur mantığım yüzünden düzenli ve sürekli bir gelir elde edemesem de R10 benim için önemli bir platform. LinkedIn profilim de aşağıda
https://www.linkedin.com/in/furkan-h...Ÿlu-535b1b177/