Yaklaşık 8 yıldır buradayım. Maddi kazanç için değil tamamen ortamın kalitesi için buradayım. Forum kültürünü çok seviyorum ve seviyeli olarak şuan ülkemizde sadece burası kaldı diyebilirim. Mesleğim psikologluk. Üniversitenin ilk yıllarında buraya katılmıştım neden katıldığımı bile hatırlamıyorum ancak iyi ki buradayım. Benimde linkedin hesabım aşağıda 😊

https://www.linkedin.com/in/farukcesur