Konuyu biraz çeşitlendirelim , ülkemizde girişimcilik hakkında gelişmeleri nasıl buluyorsunuz ?

Arıkovanı yada bankaların yada diğer özel firmaların oluşturmuş olduğu girişimcilik platformları hakkında düşünceniz nedir ?

sizin bir sorunu çözmek için program yada fikri projeniz oldumu ?

Ülkemizde girişimciye gösterilen etki / tepki nedir ?

yorumlarınızı bekliyorum .