Konuyu biraz çeşitlendirelim , ülkemizde girişimcilik hakkında gelişmeleri nasıl buluyorsunuz ?
Arıkovanı yada bankaların yada diğer özel firmaların oluşturmuş olduğu girişimcilik platformları hakkında düşünceniz nedir ?
sizin bir sorunu çözmek için program yada fikri projeniz oldumu ?
Ülkemizde girişimciye gösterilen etki / tepki nedir ?
yorumlarınızı bekliyorum .