Monster Abra A5 15.2 Aldım :)
21
●854
- 10-11-2019, 20:16:41ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim, dikkat edeceğim. geçmiş olsun bu arada
Aynen f/p olarak gayet memnunum şimdilik teşekkür ederimFaikEmreYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim buyrunfurkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.monsternotebook.com.tr/a...abra-a5-v15-2/
Çok teşekkür ederimRECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2019, 07:37:21Sağolun link için. Bende almayı düşünüyorum ama stoklarda henüz yok nasıl aldınız söyler misiniz bende düşünüyorum da.
- 11-11-2019, 10:52:25stokta son bir adet kalmıştı kapora yatırdım ve 3 gün sonra mağazaya giderek ödemeyi yaptım ve satın aldım, bu ay sonunda stok yine gelecek ama hızlı tükeniyor bekleyen çok varfurkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2019, 13:32:35Sağolun bilgi için bende neredeyse Bir aydır bekliyorum ama stokların yenileneceği yok herhalde tarih falan da vermiyorlar.doguhansubas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2019, 14:15:18Hayırlı olsun güle güle kullanın.
Kaç liraya nasıl bir donanım aldınız bilmiyorum ama yerli markalarda müşterilerin f/p takıntısından ötürü kasa - malzeme kalitesi gibi konulardan tasarruf yapmak zorunda kaldıklarını unutmayın. Zamanında casper kullanan biri olarak zamanla bilgisayarın plastik aksamının aşırı dikkat edilmemesi sonucu oldukça kötü şekilde yıpranması üzmüştü.
Sırf bu yüzden bütçemde belli bir limitler dahilinde olduğundan ben orta donanım multimedya ağırlıklı bir cihaz aldım 5000 TL'ye. Hem donanımı üst düzey olsun hem kasası - malzemesi kaliteli olsun dedin mi 8-10 bin TL'yi gözden çıkarmak gerekiyor ne yazık ki. - 11-11-2019, 23:19:29Yorumunuz için çok teşekkür ederim, evet farkındayım kasa kalitesinin ama bütçem çok yüksek olmadığı için iyi bir performansta aradığım için soluğu monsterda aldım. kasa için dikkat ediyorum 3-5 sene idare edeceğini umuyorumpcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2019, 23:56:04Casper bile 3-5 yıl gayet iyi bir şekilde götürdü. Monster'da götürecektir. Zaten bir teknolojik cihazın tatminkar kullanımı 3-4 yıl.doguhansubas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle