Hayırlı olsun güle güle kullanın.
Kaç liraya nasıl bir donanım aldınız bilmiyorum ama yerli markalarda müşterilerin f/p takıntısından ötürü kasa - malzeme kalitesi gibi konulardan tasarruf yapmak zorunda kaldıklarını unutmayın. Zamanında casper kullanan biri olarak zamanla bilgisayarın plastik aksamının aşırı dikkat edilmemesi sonucu oldukça kötü şekilde yıpranması üzmüştü.
Sırf bu yüzden bütçemde belli bir limitler dahilinde olduğundan ben orta donanım multimedya ağırlıklı bir cihaz aldım 5000 TL'ye. Hem donanımı üst düzey olsun hem kasası - malzemesi kaliteli olsun dedin mi 8-10 bin TL'yi gözden çıkarmak gerekiyor ne yazık ki.