doguhansubas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için çok teşekkür ederim, evet farkındayım kasa kalitesinin ama bütçem çok yüksek olmadığı için iyi bir performansta aradığım için soluğu monsterda aldım. kasa için dikkat ediyorum 3-5 sene idare edeceğini umuyorum
Casper bile 3-5 yıl gayet iyi bir şekilde götürdü. Monster'da götürecektir. Zaten bir teknolojik cihazın tatminkar kullanımı 3-4 yıl.