Hocam hayırlı olsun. Hocam monsterların kasası plastikten yapılmış zaten bunu sizde farkedeceksiniz. Benim bilgisayar 15cm lik yerden cantasıyla beraber düştü hemen pert oldu aman siz dikkatli kullanın. Birde alt tarafı açık tek su dökülmesinde tüm cihaz gidebilir bilginiz olsun hocam.
Amacım sizi korkutmak değil, sadece bu konuda tecrübe kazanan birisi olarak uyarmaktır. Uyarayım ki benim yaptığım hataları tekrarlamayın.

Tekrardan hayırlı olsun.
https://www.r10.net/donanim-bolumu/2...ekliyorum.html
Çok teşekkür ederim, dikkat edeceğim. geçmiş olsun bu arada
Hayırlı olsun pişman etmez. Bu fiyatlara alabileceğin en iyi bilgisayarlar ve en iyi ürünler monsterda..
Aynen f/p olarak gayet memnunum şimdilik teşekkür ederim

Hayırlı olsun diyelim

ürün linkini atar mısınız Web sitelerinde bulamadım da
Teşekkür ederim buyrun
https://www.monsternotebook.com.tr/a...abra-a5-v15-2/
Hayırlı uğurlu olsun
Çok teşekkür ederim