ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı olsun. Hocam monsterların kasası plastikten yapılmış zaten bunu sizde farkedeceksiniz. Benim bilgisayar 15cm lik yerden cantasıyla beraber düştü hemen pert oldu aman siz dikkatli kullanın. Birde alt tarafı açık tek su dökülmesinde tüm cihaz gidebilir bilginiz olsun hocam.

Amacım sizi korkutmak değil, sadece bu konuda tecrübe kazanan birisi olarak uyarmaktır. Uyarayım ki benim yaptığım hataları tekrarlamayın. Tekrardan hayırlı olsun.

https://www.r10.net/donanim-bolumu/2...ekliyorum.html


Çok teşekkür ederim, dikkat edeceğim. geçmiş olsun bu arada



FaikEmreYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun pişman etmez. Bu fiyatlara alabileceğin en iyi bilgisayarlar ve en iyi ürünler monsterda..
Aynen f/p olarak gayet memnunum şimdilik teşekkür ederim



furkansrby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun diyelim ürün linkini atar mısınız Web sitelerinde bulamadım da
Teşekkür ederim buyrun

https://www.monsternotebook.com.tr/a...abra-a5-v15-2/



RECEPCALISKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun
Çok teşekkür ederim