• 10-11-2019, 11:28:02
    #1

    Herkese merhaba arkadaşlar dün sabah monster mağazasına gidip uzun süredir araştırdığım monster abra a5 15.2 modelini satın aldım, modeli almamda yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim, bir iki hafta kullanıp düşüncelerimi yorum olarak belirtirim almak isteyenler için.
  • 10-11-2019, 11:47:34
    #2
    Hayırlı olsun.
  • 10-11-2019, 11:50:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam hayırlı olsun, konu da bir ali cengiz var galiba maxigeyik kategorisinde
  • 10-11-2019, 11:57:15
    #4
    Hayırlı olsun
  • 10-11-2019, 11:57:35
    #5
    mrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.
    Çok teşekkür ederim



    Androix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayırlı olsun, konu da bir ali cengiz var galiba maxigeyik kategorisinde
    Çok teşekkür ederim, sanırım



    hetrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Çok teşekkür ederim hocam
  • 10-11-2019, 12:00:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun pişman etmez. Bu fiyatlara alabileceğin en iyi bilgisayarlar ve en iyi ürünler monsterda..
  • 10-11-2019, 12:02:49
    #7
    Hocam hayırlı olsun. Hocam monsterların kasası plastikten yapılmış zaten bunu sizde farkedeceksiniz. Benim bilgisayar 15cm lik yerden cantasıyla beraber düştü hemen pert oldu aman siz dikkatli kullanın. Birde alt tarafı açık tek su dökülmesinde tüm cihaz gidebilir bilginiz olsun hocam.

    Amacım sizi korkutmak değil, sadece bu konuda tecrübe kazanan birisi olarak uyarmaktır. Uyarayım ki benim yaptığım hataları tekrarlamayın. Tekrardan hayırlı olsun.

    https://www.r10.net/donanim-bolumu/2...ekliyorum.html
  • 10-11-2019, 12:02:53
    #8
    FaikEmreYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun pişman etmez. Bu fiyatlara alabileceğin en iyi bilgisayarlar ve en iyi ürünler monsterda..
    Teşekkür ederim, bende öyle umuyorum.
  • 10-11-2019, 19:15:37
    #9
    Hayırlı olsun diyelim ürün linkini atar mısınız Web sitelerinde bulamadım da