Hocam hayırlı olsun. Hocam monsterların kasası plastikten yapılmış zaten bunu sizde farkedeceksiniz. Benim bilgisayar 15cm lik yerden cantasıyla beraber düştü hemen pert oldu aman siz dikkatli kullanın. Birde alt tarafı açık tek su dökülmesinde tüm cihaz gidebilir bilginiz olsun hocam.

Amacım sizi korkutmak değil, sadece bu konuda tecrübe kazanan birisi olarak uyarmaktır. Uyarayım ki benim yaptığım hataları tekrarlamayın. Tekrardan hayırlı olsun.

https://www.r10.net/donanim-bolumu/2...ekliyorum.html