• 07-10-2019, 19:07:34
    #10
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +18 şikayetler 24:00 dan sonra yapılmalı.
    Detaylar iftardan sonra.
  • 07-10-2019, 19:10:31
    #11
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağduriyet giderilene kadar uzaklaştırıldı. @sedatyildiz; sizde bu saatten sonra daha dikkatli olun. Soygun yapacağınız kişileri iyice araştırın.

    Teşekkürler hocam arkadaşın ticaret puanlarına inanarak iş yaptım, bir milyon eurosunda değilim diğer arkadaşlar da mağdur olmasın diye şikayet konusu açtım.
  • 07-10-2019, 19:12:50
    #12
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam arkadaşın ticaret puanlarına inanarak iş yaptım, bir milyon eurosunda değilim diğer arkadaşlar da mağdur olmasın diye şikayet konusu açtım.
    Hakkınızı yasal yollar üzerinden de mutlaka arayın. Unutmayın ki biz R10 yönetimi olarak mahkeme görevi yürütmüyoruz. Bizim yapabileceğimiz tek şey, üyeyi forumdan uzaklaştırmak. Üyeyi forumdan uzaklaştırdık ama kaybınız geri geldi mi? Bu yüzden en kısa süre içerisinde savcılığa başvuruda bulunun. Kişi uzaklaştırıldığı için konuyu sonlandırıyorum.
  • 07-10-2019, 19:18:29
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bende senden şikayetçiyim sedat. geçen hani benimle yapıyorduk bu işi ? bankaya gidecektik 30 bin lira para bırakıp , çek alıp , çekleri kırdırıp adam başı 500 bin lira cebe atacaktık. ne ********* herif çıktın sen
  • 07-10-2019, 19:23:05
    #14
    Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkınızı yasal yollar üzerinden de mutlaka arayın. Unutmayın ki biz R10 yönetimi olarak mahkeme görevi yürütmüyoruz. Bizim yapabileceğimiz tek şey, üyeyi forumdan uzaklaştırmak. Üyeyi forumdan uzaklaştırdık ama kaybınız geri geldi mi? Bu yüzden en kısa süre içerisinde savcılığa başvuruda bulunun. Kişi uzaklaştırıldığı için konuyu sonlandırıyorum.
    salşkdaslkdlşaskdaskdşlask teşekkürler hocam en kısa sürede şikayetçi olacağım

    LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende senden şikayetçiyim sedat. geçen hani benimle yapıyorduk bu işi ? bankaya gidecektik 30 bin lira para bırakıp , çek alıp , çekleri kırdırıp adam başı 500 bin lira cebe atacaktık. ne ********* herif çıktın sen
    Hayır ben öyle bişey demedim bu arkadaş bana iftira atıyor, sahibinden de araç satanlara ulaşıp kredi çekmek için ruhsat foto isteyelim sonra o ruhsatla çalıntı araba satışı yapalım dedim lütfen ithamlarınıza dikkat edin
  • 07-10-2019, 19:28:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salşkdaslkdlşaskdaskdşlask teşekkürler hocam en kısa sürede şikayetçi olacağım


    Hayır ben öyle bişey demedim bu arkadaş bana iftira atıyor, sahibinden de araç satanlara ulaşıp kredi çekmek için ruhsat foto isteyelim sonra o ruhsatla çalıntı araba satışı yapalım dedim lütfen ithamlarınıza dikkat edin
    oha üstüne birde yalan. valla az kaldı sedat yakındır melekler tarafından ban yiyecen. keto olacak kalacan. çilingirde gelse açamayacak seni
  • 08-10-2019, 05:26:56
    #16
    GVA
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamun aleykum hocam ben 3 sezon la casa de papel izledim yeni bir soygun varsa projenize ortak olabilirim
  • 08-10-2019, 07:58:42
    #17
    Kurumsal PLUS
    Soygunda yaptığın yanlıştan dolayı seninle iletişim dahi kurmak istemiyorum. Kanıtları, bankanın güvenlik kamerasından alabilirler. Daha açıklama yapmayacağım, yeter artık.
    Banlatacaksan banlat, zaten multi üyeliğim var, ben yine gelirim, yine dolandırırım zaten insanları.