Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
berkayakinci dan şikayetçiyim
16
●748
- 07-10-2019, 19:10:31Teşekkürler hocam arkadaşın ticaret puanlarına inanarak iş yaptım, bir milyon eurosunda değilim diğer arkadaşlar da mağdur olmasın diye şikayet konusu açtım.EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2019, 19:12:50Hakkınızı yasal yollar üzerinden de mutlaka arayın. Unutmayın ki biz R10 yönetimi olarak mahkeme görevi yürütmüyoruz. Bizim yapabileceğimiz tek şey, üyeyi forumdan uzaklaştırmak. Üyeyi forumdan uzaklaştırdık ama kaybınız geri geldi mi? Bu yüzden en kısa süre içerisinde savcılığa başvuruda bulunun. Kişi uzaklaştırıldığı için konuyu sonlandırıyorum.sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2019, 19:23:05salşkdaslkdlşaskdaskdşlask teşekkürler hocam en kısa sürede şikayetçi olacağımRegex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır ben öyle bişey demedim bu arkadaş bana iftira atıyor, sahibinden de araç satanlara ulaşıp kredi çekmek için ruhsat foto isteyelim sonra o ruhsatla çalıntı araba satışı yapalım dedim lütfen ithamlarınıza dikkat edinLanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-10-2019, 19:28:06Üyeliği durdurulduoha üstüne birde yalan.sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla az kaldı sedat yakındır melekler tarafından ban yiyecen. keto olacak kalacan. çilingirde gelse açamayacak seni
- 08-10-2019, 07:58:42Soygunda yaptığın yanlıştan dolayı seninle iletişim dahi kurmak istemiyorum. Kanıtları, bankanın güvenlik kamerasından alabilirler. Daha açıklama yapmayacağım, yeter artık.
Banlatacaksan banlat, zaten multi üyeliğim var, ben yine gelirim, yine dolandırırım zaten insanları.
