Teşekkürler hocam arkadaşın ticaret puanlarına inanarak iş yaptım, bir milyon eurosunda değilim diğer arkadaşlar da mağdur olmasın diye şikayet konusu açtım.
Hakkınızı yasal yollar üzerinden de mutlaka arayın. Unutmayın ki biz R10 yönetimi olarak mahkeme görevi yürütmüyoruz. Bizim yapabileceğimiz tek şey, üyeyi forumdan uzaklaştırmak. Üyeyi forumdan uzaklaştırdık ama kaybınız geri geldi mi? Bu yüzden en kısa süre içerisinde savcılığa başvuruda bulunun. Kişi uzaklaştırıldığı için konuyu sonlandırıyorum.