Regex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkınızı yasal yollar üzerinden de mutlaka arayın. Unutmayın ki biz R10 yönetimi olarak mahkeme görevi yürütmüyoruz. Bizim yapabileceğimiz tek şey, üyeyi forumdan uzaklaştırmak. Üyeyi forumdan uzaklaştırdık ama kaybınız geri geldi mi? Bu yüzden en kısa süre içerisinde savcılığa başvuruda bulunun. Kişi uzaklaştırıldığı için konuyu sonlandırıyorum.
salşkdaslkdlşaskdaskdşlask teşekkürler hocam en kısa sürede şikayetçi olacağım

LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende senden şikayetçiyim sedat. geçen hani benimle yapıyorduk bu işi ? bankaya gidecektik 30 bin lira para bırakıp , çek alıp , çekleri kırdırıp adam başı 500 bin lira cebe atacaktık. ne ********* herif çıktın sen
Hayır ben öyle bişey demedim bu arkadaş bana iftira atıyor, sahibinden de araç satanlara ulaşıp kredi çekmek için ruhsat foto isteyelim sonra o ruhsatla çalıntı araba satışı yapalım dedim lütfen ithamlarınıza dikkat edin