Konu
berkayakinci dan şikayetçiyim
07-10-2019, 19:18:29
#13
WebiloX
Üyeliği durduruldu
Bende senden şikayetçiyim sedat. geçen hani benimle yapıyorduk bu işi ? bankaya gidecektik 30 bin lira para bırakıp , çek alıp , çekleri kırdırıp adam başı 500 bin lira cebe atacaktık. ne ********* herif çıktın sen