sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
salşkdaslkdlşaskdaskdşlask teşekkürler hocam en kısa sürede şikayetçi olacağım


Hayır ben öyle bişey demedim bu arkadaş bana iftira atıyor, sahibinden de araç satanlara ulaşıp kredi çekmek için ruhsat foto isteyelim sonra o ruhsatla çalıntı araba satışı yapalım dedim lütfen ithamlarınıza dikkat edin
oha üstüne birde yalan. valla az kaldı sedat yakındır melekler tarafından ban yiyecen. keto olacak kalacan. çilingirde gelse açamayacak seni