Herkesin kendine göre bi telaffuzu vardır bazı kelimelerde yada isimlerde .
r10 u içinizden yada dışınızdan söylerken nasıl telaffuz ediyorsunuz.?
ar10 mu?
re10 mu? ankete katılıp yorum yapın ..
Yaşıyor musun hocam sen? gözükmüyorsun
Proje vardı senin bitti mi?