r10Nasıl Telaffuz ediyorsunuz? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10Nasıl Telaffuz ediyorsunuz?
21
●
686
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
r10Nasıl Telaffuz ediyorsunuz?
1
2
3
Anket
r10 nasıl telaffuz ediyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
101
r10 nasıl telaffuz ediyorsunuz?
re10
%85,15 (86 Oy)
ar10
%14,85 (15 Oy)
10-10-2019, 18:52:49
#19
bybb35
YellowTiger adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaşıyor musun hocam sen? gözükmüyorsun
Proje vardı senin bitti mi?
Yaşıyoruz valla napalım projeye devam daha bitiremedik.Başka işler aldık boş vakit kalmıyor.
11-10-2019, 02:56:55
#20
Palladium
Üyeliği durduruldu
Reten
11-10-2019, 03:26:21
#21
Misafir
Re 10
11-10-2019, 03:26:56
#22
YJMalmsteen
İlk günden beri REON diyorum istisnasız
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler