Anket r10 nasıl telaffuz ediyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 101
r10 nasıl telaffuz ediyorsunuz?
re10
%85,15 (86 Oy)
ar10
%14,85 (15 Oy)
  • 10-10-2019, 18:52:49
    #19
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşıyor musun hocam sen? gözükmüyorsun

    Proje vardı senin bitti mi?
    Yaşıyoruz valla napalım projeye devam daha bitiremedik.Başka işler aldık boş vakit kalmıyor.
  • 11-10-2019, 02:56:55
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Reten
  • 11-10-2019, 03:26:21
    #21
    Re 10
  • 11-10-2019, 03:26:56
    #22
    İlk günden beri REON diyorum istisnasız